Veelgestelde vragen

Wanneer is Stadsjochies geopend?

Dinsdag & woensdag vanaf 18.00 uur tot 22.00, donderdag t/m zaterdag vanaf 10.00 uur tot 22.00 uur en zondag vanaf 10.00 uur tot 19.00 uur

Hoe vaak wisselt het menu?

Ons menu wisselt mee met de seizoenen en de beschikbaarheid uit onze eigen teelt. Hierdoor wisselen wij dus regelmatig onze gerechten gedurende het seizoen.

Kan ik het aantal personen van mijn reservering wijzigen?

Ja, dit is mogelijk (zolang wij beschikbaarheid hebben) je kunt gemakkelijk via de reserveringsbevestiging jouw reservering wijzigen. Het aantal personen van de reservering kan niet weer gewijzigd worden binnen 24 uur voorafgaand je reservering.

Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Als je jouw reservering annuleert binnen 24 uur voorafgaand aan de reservering kunnen wij helaas jouw aanbetaling niet terugbetalen. Mocht je jouw reservering vóór 24 uur voorafgaand van de reservering annuleren storten wij automatisch jouw aanbetaling terug. Met feestdagen handteren wij een annuleringstermijn van 48 uur. Mocht je met minder personen komen dan waarvoor u gereserveerd heeft. Dan wordt voor het aantal personen dat wel aanwezig is de aanbetaling in mindering gebracht op de rekening.

Zijn jullie een veganistisch restaurant?

Nee, wij zijn geen specifiek veganistisch of vegetarisch restaurant. Wij koken overwegend vegetarisch, maar vullen ons menu vaak aan met vis/vlees/gevogelte, zorgvuldig geselecteerd door onze chef. Mocht je vegetarisch of veganistisch willen eten, dan vragen wij je dit voorafgaand aan je reservering door te geven.

Kan ik komen eten met allergieën?

Je bent absoluut welkom om te komen eten, we houden rekening met allergieën. Vergeet niet om je dieetwensen door te geven bij het maken van een reservering, zodat we voldoende tijd hebben om de nodige aanpassingen in het menu te maken.

Kan ik komen eten met een groep?

Dat is uiteraard mogelijk, t/m 10 personen kun je zelf reserveren via de website. Bij gezelschappen voor meer dan 10 personen kun je terecht op onze groepen pagina op de website. Hier kun je gemakkelijk het contactformulier invullen.

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Deze hebben we zeker en kun je bestellen via onze cadeaubonnen pagina. Je kunt alleen Stadsjochies cadeaubonnen bij ons inwisselen, wij werken niet met externe cadeaubonnen.

Zijn honden toegestaan in het restaurant?

Honden zijn niet toegestaan in ons restaurant, wegens hygiëne met de open keuken. Assistentiehonden zijn hierop een uitzondering.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Stadsjochies is rolstoeltoegankelijk, onze parkeerplaats beschikt over een invalideparkeerplaats en wij hebben een speciaal invalidentoilet.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren geen cash, maar alleen pin en creditcard betalingen (geen American Express).

Wat zijn de parkeer mogelijkheden bij Stadsjochies?

Wij hebben een beperkt aantal gratis parkeerplekken, daarom raden wij het aan met de fiets te komen. Aan de Koningsweg is het gratis parkeren, zo ook iets verderop, bij ‘Sportpark Koningsweg’, dit is ongeveer 7 minuten lopen. Je kunt ook betaald parkeren bij Q-park Galgenwaard, reserveer vooraf je parkeerplaats. Gasten van Stadsjochies kunnen parkeren met korting en zijn zeker van een parkeerplaats. Het is 15 minuten lopen vanaf Stadsjochies.

Niet gevonden wat je zocht? Vraag maar raak!

Stuur gerust een mail naar kastaurant@stadsjochies.nl of neem telefonisch contact op met ons Stadswijffie (030) 307 43 88.